پلک سوم شب

شعر وادبیات

پلک سوم شب

شعر وادبیات

نفس

 

درسبد چشمهایم

انتظارت را چیده ام.

ودرسراشیب تند ِباد،

صدا میزنم:

 

شاخه ی یک نفس!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 19 + ارسال نظر
وفا 1387,02,02 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام به بزرگی سروده هایت


درسبد چشمهایم
انتظارت را چیده ام.
ودرسراشیب تند ِباد،
دلم صدا میزند:
شاخه ی یک نفس!

چه یک خیال زیبا و حس آرام...

موفق باشی

درود عزیز.
خوبی؟

ممنون خبرگیریها.

زیوری ویژه 1387,02,02 ساعت 02:16 ب.ظ http://zewari.persianblog.ir

سلام استادعزیز
بسیارشیرین وناز
که حرف وکلمه ی برای بیان لطافت آن
نیست.
من هم چیزکی نوشته ام
بیایید
مگراززیردل یک چیزکی برایش بگویید
پناه بخداج

سورنا 1387,02,02 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام استاد!
چه بگویم...
توفانی است..

سورنا 1387,02,02 ساعت 06:23 ب.ظ

استاد!
سلام بروزم..
بیایید ببینید...چطوووووووووووووووووووووور است..

عزیز سورنا
سلام
بسرا ازان دست که حافظ شرمش داشت وسعدی کراهتش!

آزاد 1387,02,02 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی
چشمه ریگی را مطلب " برگی از کارنامه ی هفت ساله ی رئیس جمهور افسانه ی ، جناب کرزی " به روز می باشد . منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم .
امیدوارم موفق و پیروز باشید .
به امید دیدار...آزاد

آناالحق 1387,02,03 ساعت 01:38 ق.ظ

بسیارزیباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا است.


داوود عزیزم

خبر چاپ کتابت را هجران برایم گفت . عزیز دلم می دانم که از بد قولی من برای نیامدن دلخوری اما به جان عزیزت روزگار پریشانی داشتم . از بن جان برای چاپ کتابت شادمانم و دلم می خواهد هر چه زودتر بخوانم و نقدی بلند بنویسم .

داوود عزیزم همیشه برایم بزرگ و عزیزی . راستی از غرجی چه خبر . در هر روی اگر بتوانی برایم نسخه ای از کتاب را بفرستی سپاسگزار می شوم . چشم براه پیغامت هستم تا بعد نشانی اینجا را برایت بنویسم .

بعد ها برایت می گویم که این روز ها چقدر دشوار گذشتند .

ارادتمند شما : پیام سیستانی

سیستانی عزیز.
پریشان نبودنت بودم خوشحالم که بازیافتمت.
قرارمان همین : می بینیم و بعدمی بینم....
غرجی عزیز درگیر امتحانات نهایی دانشگاه است. حالش خوب است هنوزمیتواند بنوشد!
منی بی کتاب را هجران عزیز کتاب دار کرد .ازین بابت ایشان را حسابدارم!

درودواحترام.
دریاباری

زیوری ویژه 1387,02,03 ساعت 11:40 ق.ظ http://zewari.persianblog.ir

سلام استاد
من که بارهامیایم ومیگویم که بیایید
تاازنظرشیرین خویش مارامستفیدکنید
ماکه کوتاه هستیم
سزاواربرین دانستیم که شمارااستادبگوییم
واگرلایق شاگردی بودیم
ممنون استادگرامی
یک جهان
درود

برادر عزیز دریاباری عرض سلام دارم !عافیت همیشه گی تانرا تمنا دارم سعادت مند باشید .

هجویری 1387,02,03 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.hajweri.blogfa.com

سلام واحترام
ازحضور شما دعوت به عمل می آورم درطنز سرا

پروانه 1387,02,03 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام
شعر زیباییست.
شاخه ی یک نفس!!!
موفق باشید
حرمت

عنبرین 1387,02,03 ساعت 10:06 ب.ظ http://sanami.persianblog.ir/

درود به دریا باری عزیز !

باز هم از حریم سروده های ناب تان مرواریدی چیدم . لحظه هایتان شاد و آشیان تان لبریز از عطر نغمه خوانی هایتان !

با ارادت
صنم .

سورنا 1387,02,04 ساعت 02:26 ب.ظ

جور باشی.....

[ بدون نام ] 1387,02,04 ساعت 05:21 ب.ظ

شب

چراغم مرد!



پشت تنهایی

به تاریکی سپردم.

دروود به حضرت باری
خواندم و مثل همیشه لذت بردم
بیا که یک تازه دارم
کوتاه قیامت می کند
ای کاش می توانستم کوتا ه سرا باشم.

مهرداد 1387,02,04 ساعت 05:23 ب.ظ http://pamiryan.blogfa.com

سلام به باری صاحب
نظر قبلی را بدون نام فرستادم
از من بود.

سلام!!!!
خوبید استاد!!!!!!
هیچ ده قیصه ی شاگردا نستی.....................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چند تا گک کوتاه دارم.......استاد ببین چطور است......

سلام!!!!!!!
استاد گرامی خوبید؟؟؟
امید واریم جور باشید......

ظاهر معمار 1387,02,05 ساعت 12:05 ب.ظ http://memar86

سالم.
کوتاه اما زیبا
زندگی ات شاعرانه باشد مدام.

[ بدون نام ] 1390,11,12 ساعت 04:49 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد